تلویزیون شیائومی : قیمت خرید تلویزیون شیائومی 4K و اسمارت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون شیائومی : قیمت خرید تلویزیون شیائومی 4K و اسمارت

xiaomi tvاگر می خواهید از زیبایی های طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما می آید! تلویزیون های شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ می پاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستاره ای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم. آیا قیمت تلویزیون های شیائومی پایین است؟ بدون هیچ مقدمه چینی می گوییم بله! قیمت در تلویزیون به موارد زیادی از جمله نوع پنل و سیستم عامل استفاده شده در آن بستگی دارد که البته شیائومی در این موارد کم کاری نکرده است. سیستم عامل اندروید مهمان هر کدام از تلویزیون های شیائومی است و از آنجایی که کاربران این پلت فرم را به تایزن و وب او اس ترجیح می دهند بهتر توانسته اند با آن کنار بیایند. اگر بخواهیم دسته بندی کنیم باید بگوییم تلویزیون سونی بیشترین قیمت را در بین رقبا دارد و پس از آن تلویزیون های ال جی و در رتبه سوم تلویزیون سامسونگ.

 

این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست. Mi 4x در سایز های 43، 50, تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم. تلویزیون فور ایکس شیائومی همراه با دو پنل VA و IPS تولید و عرضه می شود که بستگی به سایز و ریجن آن متفاوت است، کیفیت تصویر 4X خوب است اما نه عالی! البته باید گفت که در این رنج قیمت از رقبای خود پیشروتر است و تصویر به مراتب بهتری را ارائه می کند. 2160 پیکسل به رزولوشن 4K (فورکی) می رسد، روشنایی در حالت HDR به 383 نیت می رسد که فاصله زیادی با استاندارد HDR10 با 700 نیت روشنایی دارد اما قابل قبول است و تصاویر درخشانی را به نمایش می گذارد. یک میانرده اقتصادی خوش قیمت و با ارزش که با ویژگی ها و امکاناتی که عرضه می کند به یکی از گزینه های برتر بازار ایران بدل شده است. تلویزیون شیائومی 4X ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبای ال جی و سامسونگی سری 7 خود دارد، 4X از نظر کیفیت ساخت و کارایی بر قیمت بهترین گزینه موجود برای خرید در رنج قیمتی خودش است. رشته کامپیوتر (نرم افزار) خوندم و علاقه مند به مباحث اتومبیل، موبایل هوشمند، تکنولوژی(در کل) و عکاسی هستم. در حوزه های تولید محتوا، عکاسی و سئو فعالیت دارم.

تلویزیون L65M5-5ASP دارای بلندگوهای Bass Reflex است.

شما شاهد تصاویری با جزئیات بسیار خوب خواهید بود و از تماشای آن لذت خواهید برد. تلویزیون شیائومی 65L65M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله و استریو می باشد. این تلویزیون دارای 4 بلندگو از نوع Bass Reflex است و صدای بلند و با کیفیتی را ارائه می دهد. طراحی این بلندگوها منحصر به فرد است و صدای بسیار خوبی تولید می کنند. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. تلویزیون L65M5-5ASP دارای بلندگوهای Bass Reflex است. این تلویزیون دارای 4 بلندگو است و صدای بسیار با کیفیت و بلندی تولید می کند. طراحی این بلندگوها بسیار خوب است و دارای توییترهای گنبدی کروی با قطر 16 میلیمتر هستند. ابعاد این بلندگوها 100x30 میلیمتر است و طراحی منحصر به فردی دارند.

لذا انتظار سرعت های بالای wifi و بلوتوث را داشته باشید. قبل تپنده ی می تی وی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون هیجان انگیزتر از سیستم عامل این دستگاه نباشد. تلویزیون شیائومی اندروید دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی است.

  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  • پردازش حرکتی قدرتمند
  • افرالند - 10 ماه پیش
  • پشتیبانی از کدک ویدئویی MPEG1/2/4, REAL, H.264

نوردهی پس زمینه از پیکسلها به صورت Direct Type بوده و نرخ سرعت رفرش در این تلویزیون حدود ۶۰ هرتز بر ثانیه است که موجب به وجود آمدن کیفیت بالای تصاویر با سرعت مناسب می گردد. همچنین قابلیت HDR به همراه پردازشگر قدرتمند ۴k موجب شده تا عمق رنگها در تصاویر به زیبایی به نمایش درآید. به طور کلی در این تلویزیون از فناوریهای روز استفاده شده که هر کدام در بخشی از کیفیت رنگ تصویر و شفافیت آن تاثیر میگذارد که در نهایت تصویر طبیعی و واقعی عرضه می شود. تلویزیون شیائومی ۴S از دو بلندگوی دو کاناله تشکیل شده که هر بلندگو توانایی ۱۰ وات قدرت خروجی صدا را دارد. مسیر پخش صدا بلندگوها به سمت پایین بوده، به همین جهت هیچگونه اکو یا بازگشت صدا به وجود نمیآید. به دلیل وجود سیستم Dolby صدای تلویزیون در کل فضای اتاق به صورت سه بعدی شنیده شده و هماهنگ با تصویر است. تکنولوژی ips در این تلویزیون موجب شده تا صدای همه جانبه و کاملاً غنی به گوش شنونده برسد به همین جهت در هنگام گوش دادن به موسیقی و یا فیلمهای خاص بهترین شرایط را به وجود میآورد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

Mi TV Q1 می تواند 1.07 میلیارد رنگ را نمایش دهد و هر سایه رنگی را با بالاترین خلوص و دقت عالی ارائه می دهد در نتجیه شما تصاویر شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. MEMC یا هموارسازی حرکت به طور فزاینده ای رایج شده است تا فیلم ها را به صورت روان تری نشان دهد. با این وجود؛ ایجاد افکت های soap opera تاثیرات منفی را روی تصویر ایجاد می کنند. تلویزیون شیائومی Mi Q1 سه سطح هموار بازی را در اینجا ارائه می دهد که به راحتی مشکلاتی مانند soap opera را پشت سر می گذارند. حالا دسترسی سریعی به پروفایل های تصویر دارید و می توانید هنگام تماشای مسابقات و برنامه های ورزشی هموارسازی حرکت را فعال کنید. با پشتیبانی از قابلیت های Dolby Vision و HDR 10 محتوای تولید شده در تلویزیون فوق العاده به نظر می رسند. صفحه نمایش QLED با پشتیبانی از این قابلیت ها می تواند تصاویر را به صورت فریم به فریم پردازش کند و کیفیت تصویر نزدیک به دنیای واقعی را ارائه دهد.

دارای سیستم عامل Fire OS می باشد که پلت فریمی مبتنی به بر اندروید است، شرکت آمازون از آن استفاده می کند. عملکرد و یادگیری آن آسان است و هر فرد می تواند از طریق این سیستم عامل به برنامه های سرگرم کننده و یا مرورگردی در وب بپردازد. کیفیت تصویر آن زیبا است. توان صوتی تقریبا زیادی دارد و برای این سایز از نمایشگر مناسب است. هر نوع گوشی اعم از آیفون یا ادروید را می تانید به نمایشگر وصل کنید. قیمت مناسب تلویزیون شیائومی 50F2 باعث شده که در بازار از فروش فوق العاده ای برخوردار باشد. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

ده راه‌ها می‌توانید دریافت کنید اضافی تلویزیون شیائومی در حالی که خرج کردن خیلی کمتر

xiaomi tvاما اگر تلویزیونی که خریداری می کنید ظاهرش به اندازه ی کافیجذب کننده نباشد، آن را علی رغم همه ی مزایای داخلی اش انتخاب نکنید. پس باید حواستان باشد که تلویزیونی که خریداری می کنید به اندازه ی کافی زیبا و مدرن باشد و از پولی که برای آن پرداخت می کنید بیشتر بیارزد. از این نگاه، تلویزیون می تی وی کاملاً دارای چنین ظاهر ارزنده ای است. در حالت خاموش، تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ، نوار نازک و زیبایی از جنس آلومینیم آندایز شده ی براق دارد که حس خوب یک تلویزیون گران را به شما منتقل می کند. در نوار پایینی تلویزیون نیز آرم Mi را مشاهده می کنید. دو پایه از جنس فولاد نیمه براق با رنگ کوره ای سیاه رنگ هستند. با این حال، در زیر پایه ها و در محل قرار گیری پایه ها بر روی میز، لاستیک عاج داری تعبیه شده است که باعث می شود خاطر جمع شوید برای طراحی این تلویزیون وقت صرف شده است.

xiaomi tvتلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد! شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با آخرین تلویزیون شیائومی بیشتر آشنا شویم. شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و …

  • فناوری Local dimming و تولید کنتراست تصویر
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 300x400 میلیمتر
  • بازار فروش نامناسب
  • تعیین سایز مورد نیاز
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp, Tif
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3
  • ورودی AV تلویزیون شیائومی mi tv p1

xiaomi tvفروشگاه اینترنتی می لندز با هدف جلب رضایت مشتریان مناسب ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است. از این رو همه مشتریان گرامی در خرید این تلویزیون ها از بابت قیمت مشکلی نخواهند داشت. برای اطلاع از مشخصات مدل های مختلف تلویزیون شیائومی و مقایسه ویژگی های آن ها با یکدیگر از می لندز دیدن کنید. همچنین همکاران ما در مجموعه می لندز در زمینه انتخابی درست به شما یاری می رسانند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات شیائومی ارائه شده در این سایت از جمله تلویزیون های هوشمند دارای گارانتی معتبر هستند. یکی دیگر از انواع کالای دیجیتال که در این آنلاین شاپ ارائه می شود، مدل های مختلف تی وی باکس شیائومی است. شما نیز اگر قصد تبدیل تلویزیون خود را به یک پخش کننده اندرویدی همه منظوره دارید، این محصولات کاربردی را خریداری کنید. این دستگاه از برنامه هایی مانند Netflix، Amazon Prime، Twitch، یوتیوب و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی دارد.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 18 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی